Moderní příměstské elektrické jednotky InterPanter a RegioPanter jezdí v hojném počtu na elektrifikovaných tratích v celé šíři Česka. V plzeňské Škodovce se pořád vyrábí další a další jednotky tohoto typu určené jak pro naše, tak i zahraniční železnice.
Lokomotivy 363 s přezdívkou "Eso" slouží i v nákladní dopravě. V této soupravě je k ní zapřažen jeden univerzální nákladní vůz takzvaný "véesák" a jeden výsypný vůz používaný především na uhlí a písek, takzvaná "wapka".
Střídavá lokomotiva řady 263 přezdívaná "Princezna" se v tomto retro nátěru až do konce loňského roku objevovala na osobních vlacích v okolí Brna, v lednu roku 2023 ale po několika desetiletích brněnské depo opustila a nově patří pod depo Plzeňské.
Lokomotivy řady 742 zvané "Bangle" "Kocour" a všelijak jinak se hojně využívají při posunu především v nákladní dopravě. Můžete je vidět na nákladištích, vlečkách, seřazovacích a odstavných nádražích, ale i v čele nákladních vlaků zpravidla na regionálních tratích.